tisdag 11 juni 2013

Yngstadotter, detta är till dig. En efterfrågad uppdatering om vardagslivet. Man ska akta sig för vad man önskar, för det kan faktiskt slå in.


Uppäten glass, nästan tom nässpray, läsglasögon, golv utan matta eftersom vi inte orkat letat efter hittat  nån. Kom hit och hjälpleta... innan jag blir utmattad. Hö hö
TVtittad TV hela förmiddagen för om jag rör mig rinner näsan bort. SVT o TV4.... gäsp. (Jag önskar mig ransonering av tv-sändings-luftrummet till förmån för flyttfåglar och andra levande utnyttjare av luftrum )

Yngstan, vill du ha med dig ett visdomsord på vägen i livet? Lägg inte mer tid på Malou von Sivers TV4 än vad det tar att hämta ny snytdäsduk. För TV4 är en sån som helst vill höra sina egna röster prata tsunamiolycka. Oavbrutet. Och man blir inte frisk av det. Inte ens glad. are.

2 kommentarer: