lördag 18 februari 2017



Ibland känner jag såhär:



Ibland tänker jag såhär:
Alltså, folk som tjänar så mycket pengar på sina bloggar, som har så många klick/läsare/besök, vart får dom allt i från. Alla ord, alla idéer, alla tankar dom behöver förmedla, vart kommer det ifrån? VART?

Jag tänker mer livet är som att man kanske eventuellt har ett visst antal tecken tilldelat sig, olika för olika människor, man pratar och tjatar och pratar och vips, innan man fattar hur har man gjort slut på dem! När du minst anar tar ordförrådet slut och du står där med lång näsa och ångrar alla timslånga utläggningar om ditt och datt och mitt och ditt. Och det enda som återstår är oförmåga att säga det som egentligen var det viktiga.

Skoja bara. Egentligen är jag bara avundsjuk på alla som tjänar så mycket pengar på sina bloggar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar