söndag 10 januari 2016

Kuba

Jag åker till kuba i mars. Är inte det en görhärlig mening?!

Jag och vänner och kompisar åker till ett av mina drömmål. Egentligen vet jag inte vad jag ska göra där, vill bara vara där, som om jag vore en film. .. Min vän i Havanna ...
jaha misann nu funkade det att lägga till bilder.
denna är från amsterdam, resa som resa änna,
man ser ju likadan ut tänker jag

Har laddat ner en app för att lära mig spanska och det går magnifikt uselt. Jag läser efter, uttalar, skriver, repeterar och det räcker att jag tittar bort fyra sekunder så har jag glömt allt. Tyvärr är tydligen internet-tillgången dålig där annars kunde jag ha med mig en app som direktöversätter. Skulle passa mig mycket bättre.

Undrar om jag kommer vilja tillbaka till Kuba lika mycket som jag vill tillbaka till Island. Vilket ska jag då välja!?!????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar