torsdag 7 januari 2016

på trettondagen åker julen ut

Häromdagen var det afton och det firade vi med hatt-drink. Den var godgod, gjord av äldsta bonussonen. En bra bonusson.

(här planerade jag en oss-i-hatt-bild och drinkbild men tyvärr krånglar hela bildskiten)

Sen lagades det mat och så tittade vi på en film. Oerhört ospännande allt. Inte tråkigt, men ospännande. Sen var det trettondagen och den har jag redan glömt trots att det var igår. Min energi går just nu åt att läsa in allt om lchf, eftersom jag strävar efter att bli fri från kroniska läkemedel. Det är spännande.

Jo just det, julparaden, dvs alla husets tomtar som uppenbarar sig varje jul i en enda stor tomtedemonstration har försvunnit. Jag ser framför mig att dom gett sig av på nåt fredligt uppdrag, kanske jobbar dom med att utveckla användbar energi av sin fryntlighet. Nästa år kommer dom stå där igen, i en underbar parad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar