onsdag 29 juni 2011

Jaså minsann, ni vill att jag rekommenderar något..

ja, men då kan jag rekommendera rökt laxbit med jordgubbssallad. Jag har ätit det två dagar i rad och det är ... jäavlarimigskitsmarrigt gott.

Jag gjorde min hittepå-jordgubbssallad av jordgubbar (hoppla), paprika, avocado, småtomater, grönsallad, citron, olivolja, salt o citronpeppar. Till det häller man upp ett stort glas kylskåpskall tämligen billigt vitt bib som kanske legat för länge i det där kylskåpet. Men det gör inget för i morron börjar den riktiga semestern och man är just nu ensam hemma och har funderingar på att titta på Allsång med svansen. och kan då fyll(n)a på sitt glas.

ehhh.. rättelse.. det är ingen Allsångssvans idag såg jag nu. Jag sitter väl still lite till då. Kanske kokar jag kaffe.

2 kommentarer:

  1. Du glömde groddarna - där kunde du gjort semestern lite mer spännande...
    Och Allsången ser du lätt på Tv play, han gjorde bra ifrån sig så klart, den där lille välkontrollerade Måns. Eva P

    SvaraRadera
  2. jag åt groddar ute på en tonfiskmacka idag.. tror inte på ehechotet!

    SvaraRadera