tisdag 16 augusti 2011

en tisdag innan jobbet

mjölken tog slut så gröten blev ganska torr. ibland tänker jag att det bara är små barn som äter gröt. men så fortsätter jag att tänka att det går ju fort iallafall.
börjar sent idag så jag har bestämt mig för att åka och träna innan jobbet. sajnade upp för ett års autogiro på friskisosvettis igår. förra kortet tog slut i april och nu tänker jag att om jag kör autogiro så dom drar pengar varje månad så kommer jag att gå och utnyttja deras grejer varje månad. frekvens möter frekvens typ .. men så tänker jag att jag är ihärdig självljugare och alltså borde vara glad över att jag ens går idag. om jag gör det.

att man kan tänka behöver inte betyda att det man tänker är klokt.

1 kommentar:

  1. själv har jag slutat tänka - jag tänker att det är överskattat ...
    nä - det är inte heller sant - jag tänker o tänker o tänker ...som tur är :-)

    SvaraRadera