torsdag 14 oktober 2010

en lycklig skilsmässa

Tycker och tänker, Liljedal och helenas blogg knoppar av sig och blir tre. Som alla ansvarsfulla föräldrar kommer vi så klart att ha gemensam vårdnad av ättelägget, men vill ni följa mig och min betongutveckling är det den här adressen som gäller hädanefter.

Vad ska det handla om då?

Fan vet. Mer än om betong och hur den idén utvecklar sig, saker i min trädgård jag är rädd för, lagom med hyckleri, om sånt jag ser och hör, valvåndor. Mycket bilder. Och filmer. Korta och lärorika... ja, ungefär som förut.

Man får beställa betong på den här sidan. Jaja.. le bara, men det kommer, världen kommer snart att känna behov av fastbetongade fåglar, madonnor, bilar, tomtar, rost och en å annan dinosaurie. I mosaik. Och gamla virkade dukar. Glöm inte var ni läste det först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar