torsdag 21 april 2011

Sista titten för i år

Ja jag vet att detta endast är intressant för en extremt snäv läsekrets. Kanske tillochmed att den kretsen är så liten att den endast utgörs av mig själv. Och det ska dröja länge innan jag pratar om detta igen.. men TITTA!
Under ett års tid har tre mänskor i Iran läst, eller möjligtvis har en person läst tre gånger. NU blev jag totalt star-struck fast inte på celebriteter utan länder, country-struck. 
Sen.. kan man ju undra varför läsaren i Iran bara tittat tre gånger.. eller varför tre läsare aldrig kom tillbaka. 

Och Singaporianerna.. alla fyra, KOM TILLBAKA! Kan ni inte läsa svenska så använd googles översättningstjänst!
和新加坡人..所有四个,回来你能不能瑞典所以用谷歌的翻译服务.

Detta är kinesiska, det är ju ändå 76,8 % kineser i Singapore. Förhoppningsvis har jag nått iallafall en kines.
Det samma vill jag säga till er sju i Kroatien; I Hrvati .. svih sedam, vrati se! Možete li ne čitati švedski tako koristiti Google usluge prevođenja!

2010 maj – 2011 april

Sidvyer per land
Sverige
2 475
USA
92
Danmark
16
Norge
14
Finland
7
Frankrike
7
Kroatien
7
Spanien
5
Singapore
4
Iran
3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar