fredag 18 februari 2011

Om tecken

Ofta letar jag tecken, det är som en hobby jag har. En känsla av att söka närkontakt med ... ja jag vet inte, så nära ET man kan komma kanske.  Dom dyker upp hippsomhoppsan, tecknen, oftast antar jag att dom går mig spårlöst förbi. Som pärlor för svin.

Men IBLAND .. skriver dom en på näsan, tecknen. Då är det bara att säga tack så mycket.. för ingenting.




En annan sak bara, jag kan mäta hur avslappnat förhållande jag har till min kreativitet genom att räkna prylar. Ju pryltommare arbetsbord desto mer redo är jag att börja skapa.


Jaha ja. Jag ser att jag inte gömmer godiset längre iallafall.

3 kommentarer:

  1. Verkar som djuren springer omkring hur som helst.
    Som om en del är på väg åt andra håll. Kanske vill de undkomma? Vill inte!
    B.

    SvaraRadera
  2. jag vet.. dom är oregerliga.. plastdjur bliv vid er läst..brukar jag säga

    SvaraRadera
  3. .....du säger det till dom... och sen slänger du ner dom i cementen.
    B

    SvaraRadera