onsdag 2 februari 2011

Om godis

Jag tror jag har en osofistikerad, nån kanske skulle säga på gränsen till osmaklig godissmak.

Min senaste vurm är päronhallonbåtar. Alltså hallonbåtar som är gröna och smakar päron.

Förresten gillar jag all artificiell päronsmak.

Plockade en påse idag, med päronhallonbåtar, cocacola-ferrari-bilar, 2a sorterings centerpraliner, rollokolor. Nu mår jag illa. Min enda tröst och mitt enda försvar är att jag visste att det skulle ske. Både inhandlandet och det somettbrevpåpostenefterkommandet illamåendet. Jag valde det.

Det är inte värt det. Det var bara det jag ville säga... gör det inte, det är inte värt det.

2 kommentarer:

  1. Har haft en liknade upplevelse idag!! är väldigt nära min fastetid nu!!MB

    SvaraRadera
  2. Min faster liknar en hallonbåt.

    SvaraRadera