måndag 21 mars 2011

bankproblem

Vardagsärenden

Välkommen Helen, det är bara att slösa!. Förra gången du loggade in var den 10 mars 2011 klockan 12:16.

Ja.. precis så står det när jag loggar in på Nordeas internetbank.

Vad ska man säga ?

Jo..

kanske:

Jävlanordeafrånhelvetet ..sluta utgå från att det jag ska göra är ett vardagsärende.. jag har inte lust att slösa .. jag hittar inget att slösa pengar på bland ert utbud .. jag har inga pengar att slösa och om ni inte slutar uppmana mig att slösa pengar jag inte har på saker ni inte erbjuder  och FRAMFÖR ALLT om ni inte slutar sätta punkt efter utropstecken så tänker jag.. tänker jag.. ta min Mats ur er jävla skitbank.

Nu blev ni allt rädda.

Precis.. så skärp till er för jag kan inte hålla på att svära på detta sätt. Det är... osnyggt. Och jag vill för helvete inte verka osnygg.

Så .. SLUTA kommunciera skit med mig när jag ska logga in på mitt bankkonto. Ni har väl annat att göra.. enåannan bonus att olagligt dela ut.


och ja.. jag vet att jag bloggat om detta förut. och att nordea skiter i vilket..

1 kommentar: