söndag 13 mars 2011

Saker jag inte gör idag.. och saker jag gör

Nä. Det gör jag inte idag. Heller.

Utan jag jobbar. Med att fota saker från mitt vasochbetongprojekt. Här är en oskarp bild. Som tur var kom en mer fotointresserad och kär vän till undsättning och det kommer att komma bättre bilder. Här är en närstudie av två goa kompisar

Och här dom på håll. Tänker på dom som närsynta botaniker.
(om man klickar på bilden ser man bättre)

 Katt utan hatt


På dåligt håll i dålig belysning

på nära håll i dålig belsyning. 

Men men.. det är en början. Visitkorten är tryckta och hemsidesadressen reggad.. Nu ska bara webhotellet skärpa till sig, sen är mitt stora "Alla får vara med-projekt"snart publik, offentlig och utlämnad till evigt roterande i det allomfattande internätet. För.. är man inte där finns man inte.. säg den företagare som inte mässat det nån gång.

Ja, det är väl det jag gör. Jo jag har tittat på tv4play och deras nya förlossningsprogram. Jag grät.. eller .. jag grät-hulkade..högt.. med tårar. Jag var själv hemma så jag skämdes bara lite. Fortfarande lika känslosamt trots att det är 27 och snart 25 år sen.

Och så ännu fler taskigt fotade provexemplar på vad jag roar mig med. Han vid flingsaltet kallas Ansgar och har blivit som en familjemedlem. hö hö. (betyder köp köp)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar