torsdag 24 mars 2011

Plastmuggar och helvetestratten

GOVERMENT TOOK MY BABIES

Ja, alltså inte mina, utan nu är jag bara budbäraren av budskapet från Plastmuggemänskan, (för er som inte är med här, se här). Till min stora avund och tacksamhet är det inte jag som kommit på det. Tacksamhet, för hade det varit jag hade den njutbara nyfikenheten tagits ifrån mig, vilket kan låta cyniskt om man tror att det är en dokumentär som utspelar sig på viltstängslet mittemot Slottskogsvallen. Jag tror inte det men så är jag är kanske onödigt lättroad, förutom avundsjuk.

Nu är ju som tur inte avund den värsta synden...

 

Jaha jaja.. jag skulle tro att jag kan svära mig fri från delar av sjunde kretsen på väg ner i tratten. IALLAFALL. Även om jag inte vet vad en rättsinnig hedning är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar