fredag 18 mars 2011

Igår

En sån här dag är det ju ändå ganska härligt att gotta sig åt att alla kan misslyckas. Man tror ju alltid att det finns nån som aldrig gör det. Som Berglin tillexempel. Men kolla här vad jag hittade.


Usel.

Eller kolla här

Usel. Fast inte lika. kan vara skojig i rätt sällskap.

Igår hade jag rätt sällskap och var skojig. Tror jag. Om jag kommer ihåg rätt. Alla andra var skojiga. Det är jag övertygad om. Vi blev roligare och husets flödade och planer smiddes. Idag letar jag brister. Tror att det är för att jag är uttorkad.

7 kommentarer:

  1. Haha! Du är rolig du! Kan bara tänka mig hur rolig du var igår kväll. Synd att jag inte var med, får skärpa till mig och hållas mer i Halland. Eva P

    SvaraRadera
  2. Eva! vi var i Götet och högt uppe i det blå och Helen var rolig och otrolig och vi var alla galna och mycket kreativa i både tankar och känslor, vi var helt enkelt bäst igår.
    Nästa gång hänger du med!! Mia

    SvaraRadera
  3. Men ankorna med hundmasker är ju JÄTTESKOJIGA!Kan inte vi vara rätt sällskap till varann snart?Puss tati

    SvaraRadera
  4. Alltså - Andhannar som försöker se ut som hundar - det är verkligen så himla roligt!
    Sen vill jag bara säga att alla verkar tycka att Helen är så himla rolig. Sååååå rolig var hon faktiskt inte! Eller vad säger du själv Helen? Det fanns andra runt bordet .....! Puss och kram!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du inte blir sur nu, och långsint kan du ju också vara, enligt egen utsago. Men jag tycker om dig ändå. B.

    SvaraRadera
  6. Långsint.. är det motsatsen till kortsynt... Kanske jag känner mig fel och allt egentligen är långsamt.. Jag vet inte jag. Kanske är jag halvrolig.. kan vi säga det B?

    SvaraRadera
  7. Nää.. nu ångrar jag mig. Jag är nog faktiskt det skojigaste som går i ett par skor. Åt gången.

    SvaraRadera