torsdag 9 december 2010

intresseklubben tar nu fram papper och penna för följande anteckning:

jag har sålt mina första verk.
jag lyckades slita mig från dom med värdigheten i behåll för dom hamnade i goda händer

måste sluta se hönor, ankor och noshörningar i plast som mina ättelägg

jag är glad som en lärka med huvudvärk.  huvudvärken fick jag på köpet

idag tänker jag på mig som en blandmissbrukare ... nässpray, värktabletter och plastfigurer blandas upp med längtan efter TID. mer tid till mig. BARA min tid. bara en tid till... och en till och.. mer

och vad jag önskar mig i julklapp?!
hönor, fler småhundar och flodhästar och pyttegiraffer. och små plastmadonnor. alla människor i miniatyr går bra. tunna glas-skålar, rostiga detaljer, de tre vise männen, ja allt smått tror jag jag behöver. allt, utan gladpack.


men nu åker jag till jobbet. . .   .     .       .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar