söndag 16 januari 2011

Det här roar jag mig med i kväll. En värdig avslutning på en rolig, skön, kreativ tredagarshelg. Min första. Eller, alla dagar var ju inte helg, men fredagar som from nu är fri från löneinkomst ger utrymme för annat jobb. Och trevligheter. Så har det varit 60årskalas för god vän, ett roligt, väldigt flabbigt kalas med kvinnor i yttre medelåldern. Vilket följdes av en dag då den klokaste tanken var... "varför är jag så törstig idag när jag drack så mycket igår".

MEN, det var inte det jag ville berätta om, utan om bilderna jag hittade. Och det är på djupaste allvar jag menar att jag tycker dom är underbara. Så fantastiska, vackra. Och säkert finns det nån läsare som kanske stör sig på detta, men mitt råd då är bara -  Stäng ner länken direkt. Gå inte in om ni inte vill bli berörda.  Men jag vill inte undanhålla de av er som liksom jag hittar tröst i tanken på att hur det än går med allt under tiden så slutar det alltid i harmoni.

Kram på er.
KlickKlick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar