lördag 22 januari 2011

Skynda Fynda!

för nu finns mina grejer i en affär i Kungsbacka, klicka er in på enMix.

 Inte för att man hittar dom där på deras hemsida.. än hoppas jag, mer för att se i vilket sammanhang. Jag presenterade mina saker som kanske lite för... lekfulla. Men det tyckte inte ägarna, dom ville gärna sälja dom där och vem är jag att tacka nej till såna erbjudanden.

Om jag tycker det är kul? Sover björnen på vintern? Skiter älgen i skogen? Har påven en rolig hatt?

Så har ni vägarna förbi Kungsbacka, gå in och smek lite betong vettja.

Sån häringa finns där nu. Fast i ett snyggare sammanhang. Säkert är det nån som undrar.. vad ska man ha det till? Ja, säg det. Flingsalt, godis, ljus, oljeochvinägerflaskställ, äggkoppar. Man får göra som man vill. Hövvesaken att man blir lite vardags-upprymd.











Och lite mer som stilstudie ... sorry om jag bildupprepar mig här, men det är för att jag är så .. glad. Surfa vidare om jag tråkar ut er. Sånt är lätt hänt.









6 kommentarer:

  1. Underbara små skapelser du gör Helen! Du verkar våga vara lekfull och stå för det. Just betong är ju ett perfekt medium att stå för dessutom - det försvinner ju inte liksom. Vi är många, många som tycker du är fantastiskt innovativ och rolig.

    SvaraRadera
  2. Åhh va fina saker!!! Måste absolut försöka komma iväg och titta.

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt! Du gör roliga saker och du skriver roligt också! Hoppas du firar framgången i kväll.

    SvaraRadera
  4. Åh vad fritänkande kreativ du är!Jätteroliga och mysiga saker. Lycka till med fortsättningen!

    SvaraRadera
  5. Men denna produktivitet!! Jag trodde det mesta va sålt för några veckor sedan och nu finns det så många, helt ljuvliga, liknade men ändå helt olika och att jag har 4 ex hemma hos mig gör ju bara saken bättre!

    SvaraRadera